Spørsmål og svar som er relevante for deg som kunde


ER AUTOLYS.NO EN NORSK NETTBUTIKK?

Ja! Nettbutikken har norske eiere og lager i Norge, noe som gjør at vi kan sende rett fra lagerhyllen og hjem til deg med kort leveringstid. AutoLys.no er en ren nettbutikk og har dermed ikke et fysisk utsalgssted du kan besøke. Men vi har Pickup point på vårt lager hvor du kan hente din bestilling. Merk at bestillingen må gjøres før du kommer til lageret.


HVOR FORT KAN JEG FÅ MIN BESTILLING FRA AUTOLYS.NO?

Om du legger inn ordren før kl 11.00 (virkedager), vil den bli behandlet, pakket og normalt sendt samme dag. Bestiller du etter kl 11.00, vil den bli behandlet fortløpende og sendt neste virkedag så fremt varen er på lager. Når en vare går ut fra vårt lager, følger den PostNord sine leveringstider. Vi anbefaler at du laster ned PostNord sin sporingsapp, så har du full kontroll på dine bestillinger.

MERK! Ved bestilling av mindre enkeltprodukter, kan det hende at disse blir sendt som vanlig brev uten sporing.
 


HVA KOSTER FRAKTEN?

Vi har fast frakt på 139,- for alle ordre! Fri frakt over 1000,-


HAR DERE VIRKELIG ALT PÅ LAGER?

Vi har det aller meste på lager, men enkelte varer kan være utsolgt. Som regel er da varen allerede i bestilling og på vei inn på lager. Er det et spesielt produkt du skulle ha tak i, så tar du kontakt med kundeservice og vi vil kunne se når den kommer inn til oss. Vi har noen veldig hyggelige medarbeidere på vårt lager, som virkelig står på. Dette er personer som står på for at du skal få din bestilling så fort som mulig. Av og til, så kan det skje en feil. Kanskje faller ett produkt i bakken og blir ødelagt eller at det mangler et produkt som skulle ha stått der.

Vi skjønner at du som kunde ikke kan forholde deg til dette, men skulle noe inntreffe, så er vi de første til å ta kontakt og gjøre det beste ut av situasjonen.


HVORDAN KAN JEG BETALE?

Vi benytter oss av Svea Finans, og du kan dermed benytte deg av alle alternativene som Svea tilbyr. Ønsker du å benytte deg av faktura eller delbetaling, vil Svea foreta en rask kredittsjekk før de godkjenner bruk av betalingsalternativet. Du kan også benytte Vipps eller vanlig kortbetaling.


ÅPNINGSTIDER KUNDESERVICE


RETURSKJEMA

Om du av en eller annen grunn ønsker å returnere deler eller hele ordren, så setter vi pris på om du kontakter Kundeservice før du sender varen/e i retur. Da kan vi sammen finne den mest hensiktsmessige løsningen. Ring Kundeservice på telefon 22 12 02 35  eller send en epost til kundeservice@billakk.no, så skal vi hjelpe deg.