Spørsmål og svar som er relevante for deg som kunde


Er AutoLys.no en Norsk nettbutikk?

Ja! Nettbutikken har norske eiere og lager i Norge, noe som gjør at vi kan sende rett fra lagerhyllen og hjem til deg med kort leveringstid. AutoLys.no er en ren nettbutikk og har dermed ikke et fysisk utsalgssted du kan besøke.


Hvor fort kan jeg få min bestilling fra AutoLys.no?

Om du legger inn ordren før kl 11.00 (virkedager), vil den bli behandlet, pakket og normalt sendt samme dag. Bestiller du etter kl 11.00, vil den bli behandlet fortløpende og sendt neste virkedag så fremt varen er på lager. Når en vare går ut fra vårt lager, følger den PostNord sine leveringstider. Vi anbefaler at du laster ned PostNord sin sporingsapp, så har du full kontroll på dine bestillinger. Les mer om appen her


Har dere virkelig alt på lager?

Vi har fast frakt på 99,- for alle ordrer som kan sendes som normale pakker til pakkeutleveringssted.


Tilbyr AutoLys.no delbetaling og faktura?

Ja. Vi benytter oss av Klarna betaling, og du kan dermed benytte deg av alle alternativene som Klarna tilbyr. Ønsker du å benytte deg av delbetaling, vil Klarna foreta en rask kredittsjekk før de godkjenner bruk av delbetaling eller Klarna konto.


Hva koster det å få tilsendt en vare?

Vi har fast frakt på 99,- for alle ordre!


Når er kundeservicen åpen?

Vi vet at du som kunde gjerne trenger svar akkurat nå, og du skal ikke se bort fra at vi kan hjelpe deg til alle døgnets tider. Normalt så kan du ringe Kundeservice på telefon 92 33 21 87 mellom 08.00 og 17.00. Men om du sender en epost til kundeservice@AutoLys.no, så blir du overrasket over hvor fort vi svarer, også på kveldstid og i helgene.


Angreskjema

Om du av en eller annen grunn ønsker å returnere deler eller hele ordren, så setter vi pris på om du kontakter Kundeservice før du sender varen/e i retur. Da kan vi sammen finne den mest hensiktsmessige løsningen. Ring Kundeservice på telefon 92 33 21 87 mellom 08.00 og 17.00 eller send en epost til kundeservice@takrails.no, så skal vi hjelpe deg.

Angreskjema for AutoLys.no finner du her


Noe annet du lurer på?

Har du flere spørsmål, så er det bare å ta kontakt med oss. Du kan enten sende en epost til kundeservice@AutoLys.no eller ringe oss på telefon 92 33 21 87.