Velkommen til Autolys kundeservice
Vi etterstreber at du skal finne all informasjonen du trenger på våre produktsider. Har du behov for å komme i kontakt med oss, anbefaler vi at du sender en e-post. Vi har til tider stor pågang, og vi vil lettere kunne gi deg gode svar om du sender oss en e-post.
ÅPNINGSTIDER
Vår kundeservice er tilgjengelig alle hverdager. Merk at det er avvikende åpningstider på telefon
Kundeservice e-post:
Man-fre: 08.00-16.00
Kundeservice telefon:
Man-fre: 10.00-15.00
Hentelager Skedsmokorset:
Man-fre 08.00 til 16.00
(Du får hentemelding på epost når din bestilling er klar.)
ANBEFALING: SEND E-POST
Har du spørsmål om produkter eller henvedelser angående ordre, anbefaler vi at du benytter e-post. Da vil vi kunne sende deg fyldigere svar med linker til riktig produkter, slik at du har det liggende i din innboks. Så send gjerne en epost til kundeservice@autolys.no.
TELEFON
Har du behov for å snakke med vår kundeservice, kan du ringe 22 12 02 35 mellom 10.00 og 15.00.
Merk at om du sender e-post, vil vi kunne besvare din henvendelse bedre og raskere hele dagen!
ENDRING AV BESTILLING FØR DEN ER SENDT
Ønsker du å endre din bestilling, må denne gjøres samme dag og før den blir sendt fra oss. Trenger du å legge til flere produkter eller et større antall av en vare du har bestilt, må du legge inn en ny separat ordre. Vi etterstreber å pakke dette i en og samme forsendelse.
HENTING AV BESTILLING PÅ SKEDSMOKORSET
Vi gir beskjed når du kan hente din bestilling. Det er ikke mulig å legge inn en bestilling og dra til lageret før du har fått beskjed.
SPØRSMÅL OM FAKTURA?
Når du velger å betale med faktura, så er dette en avtal som inngås mellom deg som kunde og Svea finans. Det betyr at har du spørsmål om forfall, betaling eller inkasso – så må dette rettes til Svea. Vi har ingen mulighet til å endre eller svare på fakturaspørsmål, men kan hjelpe deg om det er spørsmål relatert til varene du har bestilt.
MERK: Faktura sendes via e-post til adressen du brukte ved bestilling. Finner du den ikke? Sjekk søppelposten/spam - det kan hende den har havnet der.